söndag 3 oktober 2010

TORTILLA & BROWNIES

Då vi kom till Sandsund så satte vi oss direkt ner vid matsalsbordet för att äta underbart goda tortillas. Till efterrätt åt vi mina brownies, som var väldigt omtyckta. Vi tog med oss Alecia & Nelly hit, vilket Roys småsyskon blev väldigt glada över.

O ja, ni som undrar över vad jag köpte åt min lillebror; Det blev en t-shirt från h&m och en smällfet godispåse som jag plockade ihop själv på Filmtown. Han blev nöjd ;)

Oj, nu har jag hållit på med det här inlägget i typ en timme. Kommer ingen vart med mitt skrivande ikväll. Suck ;)
Roy for i bastun nu, jag orkade inte gå. Har redan duschat idag, o så hatar jag att gå o sova med nytvättat hår. Det går ju liksom bara inte att få nån ordning på det på morgonen då, haha.

Mina ögonlock börjar falla ner.. Ska bädda ut sängen åt oss o tvätta bort sminket o kolla så att kissemissarna är OK, o så går jag o lägger mig.

Sussa sött, PUSU.

{Oldie}

2 kommentarer: