fredag 12 november 2010

EN TANKESTÄLLARE

Jag läste ett väldigt klokt, men samtidigt ett ganska korkat, inlägg hos en bloggare nyss. Det gav mig en tankeställare & en ordentlig funderare.. Hon har så rätt, men samtidigt lät det så fel på nåt sätt.

Åh, livet är inte alltid en dans på rosor.

_____
Nu har jag äntligen bestämt mig för att föredraget får duga såhär. Jag orkar verkligen inte lägga ner mer tid nu. Det får gå som det går.. Har ingen motivation eller ork till det alls, men det måste väl göras.

Nu kryper jag ner i sängs o fortsätter fundera på vad jag läste i den där bloggen nyss..
Bah... :(

O jag längtar till måndag, varför får ni veta sen. Natt natt 

2 kommentarer:

  1. Styrkekram! Va ha du riktit läst nu å var? <3

    SvaraRadera
  2. Kan du sätta en länk till blogginlägget?

    SvaraRadera