torsdag 11 november 2010

MIN KVÄLL

Nu har jag suttit en stund o jobbat på föredraget som jag ska ha imorgon. Är lite sen med det, jag vet. Suck. Är ännu inte helt klar, men jag måste ta en dusch emellan, så får håret torka så länge jag gör klart materialet tills imorgon.

Jag traskade ju iväg till Sarah's tidigare ikväll. Jag var där ett par timmar, o det behövdes verkligen idag. Jag fick prata ut ordentligt o kände en stor lättnad efteråt. Sen plockade Roy upp mig då han kom hem från en kompis, så jag behövde inte ens  hem. Lyx :)

Imorgon är sista dagen på den jobbiga perioden som vi haft i skolan nu. Fr.o.m. måndag börjar en betydligt lättare period där jag, om jag har tur, får vara ledig 2-3 dagar/vecka. Jag ska prata med studiehandledaren imorgon o kolla upp vilka ämnen jag är befriad från. Det är lite komplicerat det där.. Men jag brukar ju bli positivt överraskad då jag går dit :)

Nej nu måste jag hoppa i duschen o skrubba mitt hårbotten ordentligt, haha. Sen ska föredraget göras klart o skrivas ut. Pust. Sen sooooova!
_____
Haha, hur såg jag ut här då?
  
  
Alltid trevligt med gamla bilder... ;)

1 kommentar:

  1. Å ditt hår verkade må bra på denna bild iaf!

    SvaraRadera