torsdag 23 december 2010

DET NÄRMAR SIG / BYXDRESS

Godmorgon! Idag vaknade jag på rätt sida o är glad redan från morgon. Jag hoppas att dan fortsätter i samma stil. :} Dessutom är Roy vaken redan(!), så det är ju ett stooort plus!

Imorgon är det julafton, nån som hinner med? Nej inte jag heller! Jag har ännu inte hunnit fatta att det ens är december, haha.

Snart ska vi fara in till stan för att handla lite julgodis åt oss. Det är ju bara en vecka kvar tills vi börjar på med Lchf, så vi måste ju passa på att njuta av godsaker nu så länge vi får & kan. Vem vet när vi får gå i butiken o handla godis nästa gång? Nej men jag längtar verkligen efter att få börja på med Lchf igen. Jag vill bli kvitt mitt sockerberoende än en gång, o denna gång ska det inte få komma tillbaka sen heller!

Det är några som velat se bilder på byxdressen jag pratat om. Jag böt om igår innan julkaffet o drog på mig den istället för det jag först tänkt ta. Så här kommer en dålig & mörk bild som jag tog i all sin hast innan jag for iväg igår;
  

 
..O jag lovar, den är myycket snyggare på riktigt! Jag stormtrivs i den :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar