fredag 17 december 2010

HEMMA I KOVJOKI

Hej! Nu är vi hemma i Kovjoki. På väg hem stannade vi i Smedsby och blandade lösgodis vid Filmtown. Jag blandade även en stor påse åt pappa som tack för att han fört bilen på service o betalat för den. Jag tänkte få en chock då han sa vad det blev att kosta! Helt sjukt.. Jag säger inte summan här, men om man räknar med besiktningen och dessutom servicen på YA så blir det sammanlagt över tusen €. Helt jäkla sjukt... Jag får nog tacka pappa för att han ställer upp o betalar då det behövs (o mamma också för den delen)     
 
Snart ska vi skjutsa Linda & Janina till en julfest i Nkby, så då fortsätter jag & Roy till Sandsund på samma gång. Vi sover alltså där inatt.

Kom ihåg att delta i tävlingen där du har chansen att vinna valfria underkläder från Evas Underkläder. Tävlingen avslutas på tisdag, 21.12.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar