onsdag 19 januari 2011

BLOGGKRÅNGEL

Nu har jag krånglat med bloggen ett tag, men inte kommit nån vart. Lite färger har jag ändrat bara, samt lite med annonser o sånt, o så flyttade jag sidomenyn till andra sidan (från vänster till höger). Men annars har det inte hänt nåt. Måste fixa nån ny, mer vintrig, header till att börja med kanske. Jag älskar den jag har nu, men det är ju inte höst längre. {Nån som vill fotografera lite vintriga porträtt på mig så fort jag blivit frisk?}
Har nu laddat ner Gimp som Sandra tipsade mig om, så jag ska se om jag förstår mig på det, så kanske en enkel design börjar växa fram. Vem vet? Jag brukar dock inte vara så bra på att pilla i sånadär program, men men. Det går ju alltid att lära sig & bli bättre, eller hur?

Nej nu ska jag sluta babbla och börja göra nåt åt saken!

4 kommentarer:

  1. sv; ja de är supergulliga! vilken är din favoritfärg? :)

    SvaraRadera
  2. Sv; oj thanks ;) finns annars en hel del tutorials för gimp om man googlar lite!

    SvaraRadera
  3. Övning ger färdighet! :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. jag sku gärna fotografer de :) sko va kul me liti soligari väder bara!

    SvaraRadera