fredag 14 januari 2011

FRIDAY

God morgon! Jag valde att stanna hemma idag igen. Mår dock lite bättre idag, så jag hoppas att jag börjar bli frisk nu snart. O nu blir det helg också, så himla skönt! Har inga planer alls, förutom att jag kanske ska iväg o jobba. Hoppas hoppas! Då är det viktigt också att jag inte går runt o snorar alltför mycket så att jag smittar ner dom stackars barnen. Så det var nog ett bra beslut att stanna hemma från skolan idag tror jag.

Roy är i skolan till 14 eller 16, så medan han är borta så ska jag passa på att sätta upp ännu en hylla nånstans. En hylla som jag har gjort själv faktiskt. Måste bara hitta ett bra ställe åt den, jag vill att den ska synas ;}

Sen då han kommer hem så ska vi fara till CityMarket o handla lite inför helgen. Lite påfyllning i kylskåp och frys behövs nu. O så ska jag även handla ingredienser till en skink- o pastaröra som är suupergod. Så är morgondagens lunch räddad.

Nu ska jag fixa lite frukost åt mig, o sen tar jag fram slagborren!

Ha en skön fredag. 
 

En lite.. hmm.. sned & konstig bild på mig, från nyårsafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar