onsdag 26 januari 2011

MIN ONSDAG

Hej! Nu är jag hemma. En lång & tung dag har det varit. Vi har varit i Molpe vid nybygget o tapetserat & grejat. Kul, men tungt. Jag har dessutom haft ont i magen hela dan, så det har gjort allt mycket tyngre. Men vi hann med en hel del i alla fall, så jag är nog nöjd :}

I morse så hände det en grej som aldrig har hänt förr. Jag startade bilen o började skrapa den seeega isen av rutorna, o plötsligt började bilen låta konstigt o så tog bensinen slut. Hohoho... Det var bara att ringa Mia då, så fick hon hämta mig :D Inget att göra åt saken... Vi kom alltför sent till skolan, men sånt händer. Sen satt jag på hem med Kim efter skolan, o så for vi via en bensinmack, så köpte jag en dunk o fyllde den med bensin. Så nu är det bara att köra på som vanligt igen. Tack Mia & Kim för att jag fick åka snålskjuts med er idag! :}

Om en timme ska jag åka in till stan för att ta en kakao eller iste med min vän Elin på Wayne's. Några veckor sen vi sågs nu, så det ska bli trevligt. Sen ska jag bara slappa framför Minuten, o sen tidigt i säng igen så att jag orkar med en lika tung dag imorgon.

I brist på nya bilder att visa er så slänger jag upp en fin låt istället;

2 kommentarer:

  1. sv: tack så myki :)

    SvaraRadera
  2. Tack fö kommentaren! :) <3

    Haha, vilken otur man kan ha och bra start på moron ;D Men he va ju tur att du hitta nan som kunna plock upp d :)

    SvaraRadera