onsdag 19 januari 2011

MORGONBABBEL & BLOPPIS-REA

God morgon! Jag sov gott hela natten o mår bättre idag! Jag har ännu lite konstig känsla i magen, lite huvudvärk samt stegring, o så har förkylningen ännu inte släppt, men jag mår ändå helt OK. Dock misstänker jag att det slår tillbaka mot kvällen o blir värre igen, för så brukar det oftast vara. Vi får se, det är bara att hoppas på det bästa.
Jag har redan hunnit duscha, ätit lite frukost (fick inte i mig nå mycket alls men) och läst lite bloggar o sånt trevligt. Rätt skönt att inte behöva känna nån stress, även om jag önskade att jag kunde jobba och vara i skolan.

Nu har jag sänkt priserna på en del grejer på min bloppis, så passa på att gå dit o kolla om ni hittar nåt ni gillar. Ni kan höra av er i kommentarsfältet eller på min mail {sara_westerlund743@hotmail.com} om det är nåt ni vill köpa eller om ni har frågor om någon av grejerna! :}

O så kan ni ännu fortsätta testa hur mycket ni vet om mig, här! Jag avslöjar svaren senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar