torsdag 10 februari 2011

:'(

Jag tog en promenad nyss, via posten och tre olika butiker för att få hem allt jag var ute efter. Då jag kom hem så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna längre. Jag skämde ut mig rejält under de 40 minuterna jag var ute. Mitt knä började vrida sig okontrollerat, o foten bara grävde ner sig i marken.. Så jag gick runt o såg ut som ett jäkla fyllo o alla stirrade :'( Det är så sjukt, så fort jag blir trött så börjar kroppen beté sig okontrollerat. Men nu var det nog värst vad det varit på länge..
Det var så hemskt. Så förnedrande! 
JAG VILL INTE HA DET SÅHÄR! :'(


Jag måste börja få nån ordentlig rehabilitering NU!

7 kommentarer:

  1. Stackarn :( dumt tå folk stirrar!

    SvaraRadera
  2. stor kram! ät en choko-bit, tänk glada tankar o pussa roy lite extra mycket!!! ;)

    SvaraRadera
  3. hur gick det förresten med photo-shooten du sku på för nån helg sen?!

    SvaraRadera
  4. jag kunde kanske vara intresserad att ställa upp som fotograf oxå nångång, om du vill :)

    SvaraRadera
  5. Men du då :/
    Hoppas du får någon hjälp för det, stå på dig.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. En stor styrkekram får du från mig! Du e bra precis som du e, kom ihåg he.

    SvaraRadera