tisdag 8 februari 2011

Extra tid för bloggen

God morgon förresten! Jag hade en halvtimmes extra tid nu innan jag ska iväg till skolan, o vad är nu bättre än det såhär på morgonen? Klart att man tar fram datorn då o slänger upp några inlägg på bloggen då man ändå har extra tid över ;} Jag är nog beroende av att blogga. Men det är ju så himla roligt! Speciellt då jag får ha så fina läsare 

Idag fortsätter vi med tapetseringsprovet, o jag tycker bara att det är roligt! Tapetsering är nog det roligaste vi gjort hittills under dom här två åren! Däremot spackling, det tycker jag inte alls om! Men man kan ju inte gilla allt ;}

Nej nu rusar tiden iväg, jag måste dra på mig målarbyxorna nu o ringa upp två klasskompisar som ska sitta på till skolan!
Vi hörs då jag kommer hem, jag borde sluta 13:30 idag också, om inte läraren vill ha oss på övertid, haha.

Ha en superbra tisdag, puss puss puss! 

1 kommentar: