tisdag 29 mars 2011

Bilder från igår -Min första tatuering

Jag, Ullis & Cecci hoppade i bilen runt 13-tiden o for iväg mot Kokkola. Vi for raka vägen (efter några felkörningar) till tatueringsstudion o satte oss ner o väntade. Men vi konstaterade att det ännu kommer att ta ett bra tag innan det blir vår tur, så vi for in till stan för att söka efter nåt bra matställe så länge. Vi hamnade på Rax, o där åt vi oss mätta av deras buffé; 

(Mitt hår var helt messy)


 
Sen for vi tillbaka till tatueringsstudion, o då blev det så småningom vår tur. Först ut var jag;

..Och efter 5 smärtsamma minuter så satt den äntligen där. Åh vilken känsla!;

Ullis' tatuering blev riktigt snygg den också; 


Vi gjorde våra tatueringar på Iguana i Kokkola. Riktigt bra ställe enligt mig! Det är en drop in-studio, så ingen tidsbokning behövs.


Bättre bilder på min tatuering kommer snart! 

5 kommentarer:

  1. ungefär vad kostar det vid iguana? :)

    SvaraRadera
  2. Anonym} Min kostade 40€ och Ullis' kostade 60€. Så det är verkligen superbilligt!! :)

    SvaraRadera
  3. Tog det bara 5 minuter för dig att göra din tatuering? :)

    SvaraRadera
  4. Anonym} Ja, ynka 5 minuter tog det. Men det var nog 5 smärtsamma minuter! ;)

    SvaraRadera