fredag 25 mars 2011

En liten lista, i brist på annat

Dagens låt: Roys spotify-lista spelas för fullt.
Dagens outfit: Vit 3/4 tröja & svarta byxor.
Dagens happenings: Skola, & kanske bio ikväll?
Dagens trevligt:
 Solen skiner!
Dagens otrevligt:
 Minusgrader...
Dagens smart: Ja-a, vad har jag gjort för smart idag? ..Försökt räkna några skiiitsvåra uppgifter på fysik..?
Dagens osmart: Jag åt choklad för att orka med skoldan... 
Dagens godis: Choklad
Dagens köp: En chokladstång
Dagens vill ha: En tatuering & en cykel.
Dagens humör: Bra! Dock lite irriterad mellan varven.
Dagens favorit: Roys goda mat som jag fick då jag kom hem.
Dagens TV: Inget än.
Dagens frukost: Smörgås utan pålägg, usch.
Dagens lunch: Tortillas.
Dagens kvällsmat: Potatismos & köttbullar.
Dagens träning:
 Inget än.
Dagens mys:
 Inget än.
Dagens hangup: Jobbiga lärare.
Dagens sanning: Jag vill börja renovera nu, nu, NU! 
Morgondagen: Lördag! Vi far kanske hem till Kovjoki & Sandsund. Inga andra planer än.

2 kommentarer: