torsdag 31 mars 2011

Hiss & diss

Supernatural. Sjukt bra o spännande serie. Roy kollar den varje ledig minut, o jag har börjat haka på.
Redheads. Såå hett med rött hår!
Shortsdresses. Såå himla snyggt! Ska ha minst 2 olika till sommarn. Gärna fler! Har ingen för tillfället (endast en byxdress), men den röd/blåa nedan är påväg hem till mig. Tack mamma! 


Uggs. Jag tycker dom ser så äckliga & snuskiga ut. Usch.
Snö & kyla. Okej, snö är mysigt. I måttliga mängder & endast ett par månader om året. Sen har jag nog. Ge mig lite sommar & värme nu tack!
Snuskgubbar. Åh vad jag hatar dessa äckliga snuskgubbar som sitter på nån bänk i stan o stirrar på alla tjejer som går förbi. Fy fan vad jag hatar dom! Skulle ha lust att rappa till dom så att dom inte kan öppna sina äckliga ögon mer. Haha... Men seriöst! Huuuur många gånger har jag inte tappat nerverna på dom o sagt att dom kan glo på nån i sin egen ålder?! Fy helsike...

Så, nu har jag sagt mina åsikter och avreagerat mig lite, så då kan jag fortsätta vara glad o skutta iväg till frysen o ta ut en glass :D Rainbow's chokladstrutar (6st för 2,20€) är världens godaste (förutom B&J)! 

2 kommentarer:

  1. aa, tack! :D
    haha, joo man bruk ju ha he problemi tå man väntar håri ska väx så hamnar man ti topp iställi :D

    SvaraRadera
  2. tur att du inte har råd med uggs då..,

    SvaraRadera