tisdag 12 april 2011

Blah blah blah...

Nu har vi varit o handlat, massor. Förhoppningsvis lever vi ett tag på det här nu. Det känns som att vi handlar hela tiden, även fast vi försöker handla ganska mycket åt gången. 
Jag hämtade även ut mitt Avon-paket, men jag har inte orkat öppna det än. Ska nog kolla genom det ikväll, men det mesta får nog lämna tills imorgon, är så trött nu. Det tar ju ett tag att ordna upp alla beställningar också. Det krävs nog lite ork till det.
 
Jag ska kanske kolla ett avsnitt Supernatural innan jag går o lägger mig, om jag hålls vaken. Det är så lyxigt nu då sängen står mitt i vardagsrummet, så vi kan ligga i sängen o kolla på tv, haha :'D Jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt att sova i vardagsrummet! Men sen då vårt nya, snygga sovrum blir klart så kommer jag nog att sova som en prinsessa där inne ;}
 
Nej nu ska jag dra på mig pyjamasen o tvätta bort sminket! Jag måste upp jättetidigt imorgon, har fysioterapi från 8-9, men jag far alltid dit en kvart på förhand o börjar cykla på motionscykeln så att jag är färdig uppvärmd innan min terapeut kommer. Det blir antagligen träning på gym imorgon igen som vanligt :} Få se då om mina övningar som jag gjort hemma gett några framsteg! Hoppas på det!
  
En bild som jag tog för några dagar sen, man ser tydligt hur blekt mitt hår var; 


...Men nu är det ju som sagt knallrött igen :D Ska försöka ta nån bild imorgon!

Sov gott, vi hörs imorgon! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar