onsdag 13 april 2011

Fysioterapi & tips på billiga färgmasker!

Godmorgon! Jag kom just hem från fysioterapin, o ska nu börja jobba. Ska börja med att måla fönsterväggen ett varv till, o sen åker zebratapeterna upp på väggen bredvid! Jag har förberett allt inför tapetseringen, så det är bara att börja på nu. Jag är inte riktigt peppad just nu, men det kommer väl! :}
  
Jag berättar mer om fysioterapin sen, o under tiden som jag jobbar så ska jag ge er ett tips.
Jag berättade ju om färgmasken igår, o då jag började kolla runt lite så hittade jag superbilliga färgmasker på hairstore.fi. Jag har själv inte testat dessa, men det kanske skulle va värt att prova?
Klicka på bilden för att komma direkt till maskerna. Scrolla ner lite sen, du hittar dem ungefär mitt på sidan ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar