tisdag 12 april 2011

I'm burning!

Jag har verkligen jobbat hårt idag, en timme övertid dessutom. Så jag hoppade i duschen o skrubbade bort all svett & damm så fort jag var klar. O så slängde jag i färgmasken i håret, o jisses vilken skillnad! Mitt hår ser nyfärgat ut igen :D 

Verkligen nåt att rekommendera åt alla ni som färgar håret! Den finns i typ alla färger; Brunt, blondt, lila, rött, orange... Den kostar bara runt 12,90€, o räcker till minst 15 tvättar, säkert fler! O man behöver ju bara använda den ca. en gång varannan vecka, beroende på hur fort håret bleks. Så spring in till närmsta frissa o köp en colormask du också o få lite liv i ditt hår! ;}  

3 kommentarer:

  1. Varifrån kan man köpa den? Alla frissor? :) Den låter ju super bra!

    SvaraRadera
  2. Anonym} På de flesta frissor borde den nog finnas! Åtminstone nåt motsvarande :) Fråga efter en färgmask bara så :)

    SvaraRadera