tisdag 12 april 2011

Lite bilder...

Roy sprang runt med kameran o lyckades knäppa några kort på mig då jag jobbade. Tapetrivning pågår...


...O så min lilla hjälpreda;

Roy har nyss lagat supergod mat; Nudlar & köttfärs. Så nu är jag mätt & belåten o ska återigen gå tillbaka till sovrummet och fortsätta. Ska bara slipa spacklet nu, så börjar jag måla fönsterväggen! :}

Jag tänker jobba ända till kl. 17 idag eftersom jag har fysioterapi imorgon från 8-9 o därmed missar en timme av dan. Så jag jobbar in det nu på förhand så slipper jag det sen.
Jag har drygt två timmar på mig, så jag siktar på att hinna börja tapetsera redan idag!

Ni är flera som frågat; Nej, tapetseringen kommer inte att ta 7 veckor! Jag jobbar i lägenheten 3 veckor, o jobbar sen de 4 sista veckorna i Kovjoki! :} Här i lägenheten ska sovrummet, vardagsrummet och köket få ett ansiktslyft!

1 kommentar:

  1. knappast "sprang roy runt" med kameran på eget bevåg...

    SvaraRadera