söndag 10 april 2011

Imorgon

Efter det där trista inlägget så måste vi prata om nåt lite trevligare, eller hur? :}
Imorgon börjar min praktikperiod, vilket betyder att jag börjar renovera vår lägenhet! Jag är såå förväntansfull, det ska bli så kul! Jag börjar med sovrummet. Där ska det tapetseras och målas, så först ska listerna tas bort, o alla tapeter nerrivas. Alla förberedelser tar alltid längst, men det är också dom som är viktigast.

Före- och efterbilder kommer såklart sen, o kanske dag för dag hur allt går framåt också om ni är intresserade? ♥ 

Inatt sover vi i vardagsrummet. Sängen står mitt på golvet, o jag tycker bara att det är roligt med lite variation ;) Vi ligger för tillfället o äter nötter & chips och kollar Supernatural. Jag ska snart börja sova så att jag orkar med min roliga, men långa & tunga, dag imorgon. Jag uppdaterar nog imorgon nångång mellan varven :}
Sov gott!
För några månader sen då jag rev tapeter i skolan.

1 kommentar:

  1. Tack fö lyckoönskningan! :) Ja veit dock int va ja ska säg om stället ifråga, finns liti väl liti att göra tär, tyvärr..

    Ja följer gärna med dag fö dag ho e gar me renoverasi dett :)

    Annos angåend når vi sko kuna träffas dähä vikon så e alternativen imoron, torsda eller lörda :)

    SvaraRadera