onsdag 27 april 2011

Sick & tired

Godmorgon! Den här dan började inte bra. Jag vaknade med huvudvärk, täppt näsa & ont i halsen. Få se hur länge jag orkar jobba idag.. Jag har ju bara tapetseringen kvar, men det blir ändå jättejobbigt då jag är såhär slö & tung i både kropp & huvud. Men jag tänkte börja på runt 10-tiden, så får vi se hur länge jag orkar. Plötsligt kanske jag får energi nånstans ifrån o tapetserar klart hela vardagsrummet på en gång :D Jaja, det lär visa sig.
 
Igår ringde jag angående nåt jobb jag hade sökt för några månader sen, o dom sa att dom skulle höra av sig under gårdagen. Men det gjorde dom inte, så nu väntar jag bara att jag ska få ett mejl under dagen. Roy har fått jobb, o nu vill jag också få veta. Jag vill ju börja planera sommarn..! Vi har en grej inplanerad sådär halvt redan, ifall vi båda får jobb. Jag berättar mer om det sen då det blir mer aktuellt! :}
 
Nu ska jag äta en frukost så att jag orkar jobba, vi hörs senare under dagen! 

Bild tagen i måndags i soliga Kovjoki. 

2 kommentarer:

  1. vad har du sökt för jobb?! håller tummarna att du hittar nåt! o kämpa på med tapetseringen, ät en chokobit eller två (du som får)!

    SvaraRadera
  2. Du blir ju alltid sjuk när du tränar!

    SvaraRadera