torsdag 2 juni 2011

Confessions #4

  • Jag är väldigt "amper" & hetlevrad. Kan dock ofta va rätt positivt det också -Att man vågar säga ifrån o inte är rädd för att ställa sig emellan bråk osv. 
  • Jag tål inte då folk inte tackar! Ett litet tack är väl inte så svårt att klämma ur sig? Absolut fel på föräldrarna i detta fall. Dock då man själv blir vuxen så väljer man ju själv hur man beter sig, så inte kan man ju då heller skylla på att "inte lärde mamma mig att tacka"... Suck! Min mamma har åtminstone lärt oss alla att man ska tacka, o jag är själv väldigt noga med det. 
  • Jag har väääärldens höjdskräck. Får svindel av minsta lilla. 
  • Då jag var liten o vi skulle flytta ut från "lillstugan" så ritade jag en stor bil med bläck på vardagsrumstapeten så att dom blev tvungen att tapetsera om hela rummet. Schysst "avskedspresent" ;) 
   
Snart ska ni få se lite bilder från dagen...

1 kommentar: