fredag 3 juni 2011

Jag är inte på topp

Godmorgon! Ahh, jag har knappt nån röst idag. Ska försöka att inte prata så mycket (wish me luck..) så kanske rösten håller någotsånär tills imorgon. För då vill jag ju gärna kunna prata med alla gäster utan att stå o viska, haha.
 
Jag glömde att skriva igår att vi kom till Vasa då efter Powerpark. Roy ska iväg på jobb kl. 11, o jag ska så småningom fara hem till Kovjoki igen.
Idag är det mycket som ska göras inför syrrans studentfest imorgon. Jag känner på mig att det blir en lååååång dag. O imorgon ska jag upp runt 5:30-tiden så att jag hinner laga håret åt Anna samt fixa mig själv innan vi far iväg till dimissionen. Jag ska agera fotograf hela dan, så jag har nog lite press på mig. Men största problemet just nu är; -Vad ska jag ha på mig?! Måste prova kläder som en galning ikväll o hoppas på att jag hittar nåt som passar. Alltid samma problem, haha :( Nånting bekvämt -och fint- ska det va i alla fall!
 
Nu måste jag dra upp gubben ur sängen, så ska vi laga nåt i matväg innan har far till jobbet.
 
Vi hörs senare om jag hinner sitta vid datorn nå mer idag! Puss på er sålänge 

1 kommentar:

  1. Jag instämmer om att agera fotograf är både stressigt och pressigt :)
    Btw, hade en liknande morgon jag också. Knappt någon röst, sjuk hals och huvudvärk - toppen!

    SvaraRadera