söndag 3 juli 2011

1/365

Jag fick sova gott, o blev t.o.m. väckt av Roy!! Det händer ungefär en gång om året att han vaknar före mig, så det kändes faktiskt bra ;)
 
Jag har börjat städa lite här, men jag måste nog ta o stoppa nåt i munnen nu så att jag får energi till att fortsätta. Vi ska också iväg o handla lite senare, så innan det måste jag åtminstone ha städat klart hela vardagsrummet från början till slut. Resten får vänta tills efter vi varit o handlat.
 
O ni som väntar på filmrecensionerna; Dom kommer! Ha lite tålamod bara, städandet kommer (tyvärr) i första hand just nu. Så fort jag hinner så ska jag knåpa ihop några recensioner åt er! Säg gärna vilken av dessa filmer ni är mest nyfikna på :) ♥ 
Bildbrist...

1 kommentar:

  1. Hello! Vad använder du för produkter till ditt röda hår?

    SvaraRadera