tisdag 5 juli 2011

Hårproblem

Jag tröttnar direkt på mitt hår, vilket ni nog märkt vid det här laget. O det är faktiskt superjobbigt, för jag kan ha en frisyr, eller färg, som jag först äääääälskar, men sen vill jag plötsligt bara ha nånting nytt. O så är jag väldigt spontan, så jag kan färga eller klippa mitt hår sådär bara utan att jag tänkt genom det alls. Oftast blir jag nog nöjd, men det är ju inte alltid så bra att jag aldrig kan låta håret vila... 
 
Så nu har jag faktiskt fixat en ny hårfärg; MEN! Jag har inte färgat (så börja inte klaga än), utan jag har tonat det med en vårdande färgmask. Så jag har inte skadat håret alls, men en ny färg har jag. Jag visar er så fort jag tagit nån bild, knappast ikväll. Jag är trött o orkar inte börja posa, haha.
 
Såhär såg i alla fall håret ut innan, grymt-tråkigt...

1 kommentar:

  1. sv; tack! :) och hårbandet är jättefint, dock lite dyrt med 60 sek för bara lite tråd och någon plastblomma :o

    PUSS

    SvaraRadera