tisdag 5 juli 2011

Hejdå morot, HEJ TOMAT

Jaa jaa, ni ska få se bild på håret ;) Dock måste det behandlas en gång till med färgmasken innan resultatet blir som jag vill ha det, men såhär ser det ut för tillfället; 
Lite (mycket) orange än, men mer rött än innan i alla fall! Jag har alltså inte färgat alls, bara använt färgmask! Ska slänga i masken en gång till imorgon så kanske det blir så rött som jag hade sist :) 
          
Jag använde mig av denhär färgmasken, som är vårdande. Köpt på frissan. Dock är den snart slut (jag har haft den sen jag hade rött hår sist), men jag har en till tub på lager, som är från hairstore.fi.


O den som gissade rätt på vad jag gjort med håret, var Linda

2 kommentarer:

  1. kuna nästan giss he :D snyggt redan fastän do it e klar än.
    Har blivi ganska fascinera åv hade produktin ja ny tå he har ändrast såde :D

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska behålla den färgen ett tag, så cool färg

    SvaraRadera