onsdag 6 juli 2011

Stress....

Godmorgon! Jag hinner tyvärr bara uppdatera snabbt nu, för jag har lite bråttom. Jag har precis sorterat reklamen, o nu ska jag slänga i mig en snabb frukost o rusa iväg o dela ut reklambladen. Sen ska jag packa, fooooooort, o så far jag hem till Kovjoki, o sen vidare till Karleby där jag har veterinärtid kl. 16 åt Alecia. Nu ska hon äntligen bli av med stygnen, hon blir säkert glad då hon slipper dem :)
 
Hoppas jag kommer ihåg att packa ner allt nu bara, har nämligen en photoshoot imorgon! Så äntligen kanske jag får en ny header o lite nya, snygga bilder. :D
 
Nej nu måste jag rusa, ha en bra dag!! 

2 kommentarer:

  1. Svar: Vi kan sikt på sluti åv juli! :)
    Do e så snygg i rött hår!! :D

    SvaraRadera
  2. snygging!
    sv; Okej. E di dyr demde hårmasken? ja fösök hitt di på hairstore, men hitta int? e ja så dåli ti sök, ele finns it di? :D

    SvaraRadera