lördag 2 juli 2011

Världens bästa

Hej på er! Förlåt för att jag inte har bloggat alls idag, men vi for till Roys familjs villa igårkväll, o sen idag fick vi så bråttom hit till Vasa så att jag skulle hinna dela ut reklamen innan kl. 18. Så med andra ord har jag inte ens hunnit tänka på nån dator. Men några extra inlägg under kvällens lopp lovar jag er nu istället! ♥ 
 
Jag hade en sjukt bra dag igår, med världens bästa Sarah. Vi åt urgod mat, o filmen vi såg på bio, Bad Teacher, var hur bra som helst! Med oss på bion hade vi våra bästa vänner Ben & Jerry, haha. Jag körde på min favorit; Phish Food. Mmmm! ♥ Vill ni förresten att jag ska göra en recension på filmen?
 
Vi åt på Asian Garden innan bion, men eftersom jag glömde kameran hemma så kunde jag inte ta nån bild på maten. Men eftersom jag åt samma sak som sist vi var dit, så slänger jag upp den bilden på nytt istället;

Så sjukt sjukt gott, o billigt! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar