lördag 2 juli 2011

Villa-bilder

Villa-outfit
Igårkväll simmade jag 3 gånger, o det var verkligen hur skönt som helst! Vattnet låg säkert på runt 20 grader. 

_____________
Är det förresten nån annan som har problem med att se bilderna i mina inlägg? T.ex. på mammas dator så syntes endast ca. 30% av alla bilder jag laddade upp, så de flesta inlägg var bildlösa. Men igår böt jag webbläsare från Firefox till Explorer, o då syntes plötsligt alla bilder.

Så nu undrar jag alltså; Är det nån annan som inte ser alla mina bilder? T.ex. i det här inlägget ska det va 4 bilder. Om ni inte ser bilderna så får ni även gärna säga vilken webbläsare ni använder (alltså t.ex. Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, osv...). Tusen tack på förhand! 
♥ 

4 kommentarer:

  1. jag ser alla o använder firefox.

    SvaraRadera
  2. ser alla med firefox. :) undrar om du har nå bättre villa-bilder? man ser inte så mycket hur det ser ut där på dehär 4.. :

    SvaraRadera
  3. Anonym} Vad bra, tack för hjälpen! :)
    Eftersom det är Roys familjs villa, så vet jag inte om jag får lägga upp bilder på hur det ser ut där.. Så därför är jag försiktig med det. Men jag ska kolla upp det, o ifall det är okej för dom så slänger jag upp nån bild så att ni åtminstone får se hur stugan ser ut :)

    SvaraRadera