torsdag 25 augusti 2011

Snart fredag....

Nu är jag hemma! Fy fasiken vad jag är trött, känner mig t.o.m. lite småsjuk. Jag sitter här med en kopp mjölk & en kycklingsmörgås för att försöka återfå lite energi.

Jag ska snart fara in till stan för att möta upp bästa Jenny. Vi har inte råkats på alltför länge, så nu har vi säkert massor att prata om! Ska som vanligt bli superroligt :)
 
Nu ska jag vila huvudet en stund innan jag far iväg. Jag bjuder på en bild från jobbet som Annelie tog då jag satt o pillade i Photoshop;
    
 
Är det förresten nån som är sugen på en tävling? Hojta till isåfall så fixar jag det! ♥  

2 kommentarer:

  1. fattar int va de e me denhär bilden, men ja gillar den lite. Kanske för att den e så normal? eller för att de så mycket detaljer i den? ja vet int :D haha. mysig e den allafall på nåt vis

    SvaraRadera
  2. klart du ska fixa en tävling!

    SvaraRadera