söndag 4 september 2011

Viking Line Amorella

Nu är vi på båten påväg hem. Jag har nyss shoppat loss på tax-free'n, bl.a. en mumsig parfym köpte jag åt mig själv, plus lite godis & sånt åt familjen. O så var Roy söt o köpte en superfin myströja åt mig här på båten också, som jag har på mig nu :) Roy fick sin födelsedagspresent av mig idag också, en superfin röd jacka från Intersport.
 
Jag är sjukt mör & sjuk i hela kroppen, kan inte ens gå normalt. En dag i storstan är tufft för en lantis ;) Jag shoppade förresten nästan ingenting i Sthlm, bara ett par gråa mjukisbyxor, ett pannband & några par strumpor. Men det gör inget, jag tog ju igen det här på båten, o jag har ju haft superroligt, vilket såklart är det viktigaste!
 
Nu ska jag gå ner till vår hytt där Roy redan sover, o slänga mig på sängen o äta godis tills jag somnar.
 
Jag uppdaterar nog inget mer förrän imorgonkväll då vi är hemma, men då ska ni bl.a. få se lite bilder från resan! Ha det bra tills dess ♥ 

1 kommentar:

  1. Skönt ti hör et allt ha gaji bra å et du ha had skoj! Hoppas sista vejin heim å gar bra. Kram vännen!

    SvaraRadera