måndag 17 oktober 2011

Tidiga födelsedagspresenter, och sånt

Jag somnade på soffan och sov i ett par timmar, vaknade helt yr och slut. Ska snart gå och lägga mig "på riktigt".
Mamma gav mig två tidiga födelsedagspresenter ikväll också; Ett presentkort till Code och en fin glaslykta i form av en stjärna att hänga i fönstret. Tusen tack igen!! 
 
Min rygg säger ifrån nu då jag sitter här, så jag ska leta reda på spikmattan och lägga mig på den en stund innan jag går och lägger mig.
 
Kom igen och delta i min tävling nu också, ni har inget att förlora!
 
Vi hörs mer imorgon då jag förhoppningsvis är lite piggare, godnatt!
  

1 kommentar:

  1. skulle delta annars i tävlingen, men är ingen ring-människa (isf ska d va en helt i silver typ...) så ids int ta chansen från nån annan att vinna ringen, då den högst troligtvis bara sku lämna o ligga nånstans hemma hos mig...

    SvaraRadera