söndag 27 november 2011

Come on..

Varför är ni så tysta?
Bloggen blir såå mycket roligare om ni kommenterar..

Jag har provat sjunga på GuitarHero ikväll, och jag blir så ledsen då det inte går som jag vill. Min sångröst är långt ifrån vad den var för 3½ år sen, innan jag blev sjuk. Och så klarar inte vänster arm av att trumma heller, men jag ska banne mig börja klara av det också!
Nu är Conny här, så killarna spelar och trummar för fullt, och jag sitter här och läser bloggar :)

Ikväll kommer det tydligen upp ett nytt avsnitt av Ensam mamma söker på tv3play, så det ska jag kolla. Innan det fortsätter jag med klädsorteringen..
Tydligen kom det inte upp nåt avsnitt.. Wierd.. 

2 kommentarer:

  1. Men du kan ju inte förvänta dig att din röst automatiskt ska bli bättre, du måste ju göra röstövningar för det antingen på egen hand eller med en sångpedagog.

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jag vet, och därför försöker jag få tag på en sångpedagog :)

    SvaraRadera