fredag 18 november 2011

Friday night

Aaah vad det "drar" i knäna.. Känns jätteobehagligt. Om det blir värre måste jag ta bort tejpen ikväll.. Nu efter att jag haft det hela dan så kan jag nog säga att den förra tejpningen kändes bättre.

Ikväll ska jag kanske se nån film och äta godis. Roy har en egen film som jag inte har lust att se, så då får vi se varsin ..Men det går ju bra det också :)

Ikväll var jag ut med Alecia, Nelly ville stanna inne. Nu, efter varsin tonfisk-portion, ligger dom båda däckade här i vardagsrummet. Deras liv går ut på att äta, busa och sova. Tänk vad enkelt :)

Nu avrundar jag här på bloggen för ikväll, vi hörs imorgon 
  

5 kommentarer:

  1. Ja ska koll na liti me Johnny ho nästa viko sijr ut åså hör ja ov me na :)

    SvaraRadera
  2. alltså gud vad era katter är söta! blir riktigt avundsjuk, har själv haft katter ända tills jag flyttade hemifrån men eftersom min pojkvän är så allergisk kommer vi aldrig att kunna ha pälsdjur :(

    SvaraRadera
  3. Anonym} Tack!! :)
    Oj nej, vad hemskt.. Jag skulle aldrig klara mig utan husdjur, så jag kan förstå hur jobbigt det är :( En stor rädsla för mig är att nån allergi ska utvecklas för mig eller Roy, eller att t.ex. våra framtida barn ska vara allergiska för pälsdjur.. Det skulle va såå jobbigt. Men nakenkatter kan man väl ändå ha? Och så finns det väl nån hundras som har annorlunda päls som man kan ha även fast det finns allergier i familjen..? :)

    SvaraRadera
  4. joo några allergivänliga hundraser finns det väl, måste väl vänta tills man har råd med en :P känns nog som att nåt saknas i livet utan djur..

    SvaraRadera
  5. Anonym} Hoppas det ordnar sig för er på nåt vis!! :)

    SvaraRadera