söndag 27 november 2011

Söndagen den 27.11.2011 -En bra dag

Oj vilken bra dag det har varit!
 
-Jag har en ny telefon (knallrosa dessutom, väldigt otippat för att vara jag egentligen), Roy har köpt GuitarHero med både trummor, gitarr och mikrofon, jag har tjänat lite pengar på att sälja kläder, och nu snöar det! :D 
 
Nu får ni hjälpa mig att hålla alla tummar för att snön stannar den här gången så att det blir lite ljusare och mysigare. Det är ju trots allt snart jul :)
  
Nu for Roy in till stan, så jag ska passa på att sortera lite kläder. 
googlepic

2 kommentarer:

  1. Johnny å jag sko kuna koma å spela liti Rockband ;) Men vi sko måst heimvia föst et vår gitarre så sko vi kuna spela all fyra på sama gang :)

    SvaraRadera
  2. tyvärr har di lova regn restin åv vikon :P

    SvaraRadera