onsdag 30 november 2011

Storm

Goodmorning! Jag har sovit oroligt inatt, kanske pga stormen?
Vi ska snart äta nåt, så far Roy iväg till jobbet och jag tar kissorna med mig och far hem till Kovjoki. Min lilla bil kommer att blåsa av vägen i den här blåsten, haha..
Jag ska till Optima i Jakobstad imorgon, tillsammans med pappa, och ta emot ett pris i en fototävling med temat "kalv". Jag ligger nånstans mellan plats 1-7, mer än så har dom inte avslöjat än, så det ska bli riktigt spännande att se hur det blir :)
  
Det kommer att bli lite tyst här idag och imorgon, men jag slänger nog upp nåt inlägg så fort jag hinner!
 
Ha det bra!  
På gården hemma i Kovjoki. Bild tagen 20.11.2011

2 kommentarer:

  1. oj, vejt do na vilken tid do ska ti yrkes imåro? dem har nämligen julmarknad tär från bageri, så ja tänkt ja sko fara å skåda om ja e i na betär skick.. isf sko do jo kona ta mé dende ljusgrejsen? :)

    SvaraRadera
  2. Vi kan bra ta Idol-tittande hos oss som b-plan på freda :)

    SvaraRadera