måndag 5 december 2011

Dagens slappisoutfit /Kvällens planer

Än så länge ser jag ut såhär.

Tröjan är fammos gamla, linnet är från h&m, och byxorna är av märket Champion och köpta i Sverige. Mattan som jag står på är ett av de senaste inköpen! 

Ikväll blir det alltså Bloggprisets skuggala på Fontana tillsammans med min Jenny. Det ska bli superkul att få klä upp sig lite, men eftersom vi planerar att köa ganska länge så blir det nog inga skyhöga klackar åtminstone (äger jag ens nå såna?) utan nå lite bekvämare, kanske ett par kilklackar eller nåt sånt.
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig, men jag har plockat fram några potensiella klänningar som jag ska välja mellan. Ingen känns helt rätt, men det fixar nog sig alltid på nåt vis ändå.

Nu ska jag äta nåt och försöka komma fram till nåt med outfiten..

Lördagens loppisfynd får ni se snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar