torsdag 1 december 2011

Jaa!

Självklart är jag sjukt glad att det gick så bra för mig i fototävlingen! Jag var bara så himla trött och hungrig (ingen bra kombo) då jag kom hem, så jag orkade inte riktigt uttrycka mig så bra :D
Tusen tack för alla grattisar, U ROCK! 
 
Nu är jag hemma i Vasa och ska bara slappa och försöka varva ner innan jag går och lägger mig, kanske kolla lite webb-tv och sånt. Imorgon ska jag plocka ihop en vit plastjulgran som jag köpte idag, och göra det ännu lite mysigare och julfint här. Och sen ska jag umgås med finaste Sarah hela kvällen. Vi ska äta ute, handla en massa gott och ha Idol-kväll hemma hos henne. Can't wait... 
Sara & Sarah, precis som det ska va! 

1 kommentar:

  1. en fågel viskade att du träffade tomten förra helgen, får vi se nån bild på det?! och vad önskade du dig av honom?! ;)

    SvaraRadera