fredag 13 januari 2012

Fyra saker som jag längtar efter

1. Familje-shooten som jag ska ha med bebisarna på tisdag. Längtar efter nya fina bilder, och en ny header. 
2. Tills jag kan köpa egen blogg-domän (sist så blev det nå fel så jag tvingades avbryta).
3. Tills jag har gjort klart köksskåpen. Jag har ogillat vårt kök sen vi flyttade hit för 1½ år sen, men nu är det på gång!
4. Tills jag kan börja jobba och tjäna pengar i sommar. (Har ju jobb klart för maj-september redan, nyfikna??)
 
Nu sprang Roy ner till butiken, och jag ska plocka in lite kläder i skåpet som ligger utspridda över sovrumsgolvet. Vi hade tänkt fara norrut ikväll, men vi far imorgon istället, så nu ska jag passa på att plocka upp lite. Resten av lägenheten har jag redan städat, men sovrummet är alltid jobbigast av nån anledning.
 
Ikväll ska vi se nån film som Roy har valt, och bara ta det lugnt.
 
Just nu...

 
Vad gör ni ikväll? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar