fredag 13 januari 2012

Fysioterapi & läkartid

Hej på er! Jag hade en timmes fysioterapi i morse, och jag tränade benen stenhårt. Knäna känns bara bättre och bättre, men ryggen däremot blir bara ömmare. Jag har en del smärtor i knäna som kommer och går, men jag kan åtminstone träna dom nu utan att knäskålarna hoppar till sidan. 
Även mage & rygg fick sig en omgång, och det känns skönt nu såhär efteråt.
 
Jag har också bokat läkartid eftersom jag haft en del konstiga och obehagliga smärtor i huvudet på sistone. Dessutom känns det som att jag stundvis ser suddigt, och så är jag trött hela tiden.
Jag fick tid först 21.2, men dom sa att jag ska ringa om det blir akut, så slipper jag direkt.
Det ska bli skönt att få fara på en ordentlig kontroll av huvudet, det har ju trots allt gått mer än 3½ år sen min stroke, utan att jag haft nån ordentlig kontroll. Jag ska också fixa en tid till ögonläkare nu innan jag ska till läkarn, så att jag får kollat synen ordentligt.
 
Nu ska jag börja laga en tidig lunch (är vrålhungrig) och vänta på att Charles (min lärare) kommer. Vi hörs senare! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar