måndag 30 januari 2012

Lite babbel och sånt

Jag känner mig nästan lite febrig, sådär äckligt kallsvettig. Jag orkar verkligen inte bli sjuk(are) nu igen, så jag hoppas att det bara är nånting tillfälligt.
Fysioterapeuten ringde och avbokade morgondagens pass, så om jag inte blir sjuk (jag är förkyld ännu, men jag tänker bannemig börja trotsa det nu, orkar inte va lat längre!!) så kanske jag drar iväg på ett träningspass. Men det återstå att se hur jag mår imorgon.

Jag gick in på Dayviews (gamla Bilddagboken) och kollade genom mitt konto. Jag var väldigt aktiv där förr, så det fanns en hel del smaskigt att läsa, hahhahhaha. (enskaven heter jag där om nån vill snoka runt lite)...
Men ja, till saken -Jag kom ihåg då jag satt där och kollade, att jag hade en period för ca. 3 år sen då jag tränade väldigt mycket, och så hade jag dessutom fysioterapi två ggr i veckan. Hur orkade jag? Förutom fysion så var jag mellan 3-5 ggr på gym/vecka! Jisses.... Och då var jag dessutom i mycket sämre skick än jag är nu, efter sjukdomen.

Jag måste verkligen skärpa mig...

Så, steg 1 är att ta tag i sötsuget (vilket jag börjat på med, och som hittills har gått superbra), och steg 2 är att börja träna mera.

Det ska jag nog klara av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar