onsdag 1 februari 2012

Goodmooorning!!

Vad pigg jag är fastän jag bara sovit ca. 6½ timmar :D Stooor skillnad från innan, då jag t.o.m. efter 10 timmars sömn kunde vakna upp och va döslut. Jag skyller det på sockret. Wow alltså, det här gör ju att jag inte ens är sugen på choklad längre, och det ska ni veta -det krävs MYCKET till det!!
 
Nu ska jag äta frukost bestående av low carb-bröd och stekt ägg, och så ska jag provsmaka vår lc-snickers innan jag far till skolan. Vi har undervisning från 9.30-14 idag, och efteråt ska jag byta utsugningsfilter i sprutmålningsrummet så att jag kan måla klart skåpdörrarna nån gång.
 
Jag tänker äta lunch i skolan, chansar på att det finns nånting som jag kan äta som inte är sprängfyllt med socker och kolhydrater.
 
Men nu, frukost! 
Untitled-92_large
weit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar