tisdag 7 februari 2012

Sunny tuesday

Godmorgon! Härligt med sol :) Dock är det kallare idag, men mot slutet av veckan blir det varmare igen.

Jag ska snart fara iväg till skolan en snabbis bara. Har fysioterapi kl. 13, så jag hinner bara åka iväg och kolla läget med skåpdörrarna som legat på torkning. Hoppas hoppas hoppas att dom är okej, jag pallar inte att måla om dom än en gång ifall det har kommit damm i färgen. Varför ska det va så mycket krångel med allt? Nåja, dom är nog säkert ok. Och jag har ju trots allt tagit hem över hälften redan :) Dock hann (orkade) jag inte montera upp dom igår, så det ska jag göra idag.

Eftersom jag har fullt upp nu på förmiddan och mitt på dan, så skjuter jag upp deadline för röstningen till kl. 15. Så ni har god tid på er än att gå in och rösta på er favorit-matchning av kavajen. {Klick, klick
  
Dom här produkterna fick jag hem på posten igår,

B.u.s. {finns här} och torrshampo {finns här
  
Ha en riktigt bra dag så hörs vi senare! ;*

1 kommentar: