fredag 2 mars 2012

Blogaward

Jag fick en blogaward av Mimmi, tack för den!

Så, jag ska nu skriva sju fakta om mig. Here we go

1. Jag heter Sara Gun-Marie Westerlund, är född den 19 oktober 1990, uppväxt på en bondgård i Kovjoki med mamma, pappa och sju syskon. 

2. Jag är  nog den mest envisa människa som existerar på denna jord, and I'm proud of it!

3. Jag är tyvärr väldigt bra på att skjuta upp saker och ting och tänka att "jag gör det imorgon istället".. Jag borde verkligen bli bättre på att ta tag i saker.

4. ...men samtidigt är jag väldigt spontan, så om jag plötsligt får nån idé (bra som dålig) så vill jag att det ska ske NU, på direkten!

5. Min dröm är att en dag få jobba med inredningsdesign. Ända sen jag var ganska liten så har jag velat jobba ungefär som Lulu Carter i Äntligen hemma.

6. En annan dröm är att jobba som nåt inom musik, som veterinär, och kläddesigner. Utan drömmar kommer man ingenvart!

7. Jag haaatar då folk säger åt mig vad/hur jag ska göra om jag inte frågat om det.


Jag ger vidare awarden åt
Sarah
Sussu
Maria
Linda
Manda

2 kommentarer:

  1. thanks, du är andra som gett mig nu. Kanske dags att sätta igång då, hehe :D

    SvaraRadera
  2. Tack, ska sij om ja hittar na ork nan dag att göra dehär :P

    SvaraRadera