onsdag 11 april 2012

11042012

Jag sov lite sämre inatt nu igen, men foten har i alla fall känts helt okej. Jag ska snart fara in till stan på lite ärenden, och sen ska jag packa in så mycket som möjligt i bilen som vi tar med oss då vi far norrut. Vi måste påbörja tömningen av lägenheten sådär smått redan så att vi inte måste köra så många varv fram och tillbaka mellan Kovjoki och Vasa sen då lägenheten ska tömmas helt och hållet.
  
Några personer kommer hit idag för att hämta lite grejer, det är så skönt att bli av med sånt som vi ändå inte behöver. Det börjar kännas riktigt tomt här nu, men än är det nog beboeligt för Roy som har skola ännu i några veckor.
  
Förresten, sånt som finns kvar till försäljning lägger jag upp hääär (jag raderar vartefter det blir sålt), så kika in där om ni är intresserade av kläder, möbler och krimskrams. Utöver det som jag lägger upp där så finns det nog en hel del annat också, så om det är nånting speciellt i inrednings- eller klädväg som ni letar efter så kan ni hojta till så ska jag kolla om vi har nåt sånt i skåpen. Vill bli av med så mycket som möjligt nu bara :}
  
Nej nu ska jag borsta gaddarna och slänga upp håret i en knut och bege mig in till stan. Lateroo! 
  
Bl.a. den här soffan med överdrag säljer vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar