tisdag 10 april 2012

Fraktur x2

Nu är jag äntligen hemma från hälsostation. Jag har suttit där sen 10.30, bara varit in till stan emellan för att äta, och sen tillbaks igen. Jag haaatar att vänta, och det är precis vad den här dan har gått ut på!
  
I alla fall -Jag har tydligen brutit två ben i foten, så inte undra på att jag har haft ont. Dom kunde inte göra desto mer åt det nu, eftersom det ändå såg såpass bra ut, men om jag får mer ont så kan det hända att benbitarna börjar dras ifrån varandra, och då blir det i värsta fall operation. Men jag hoppas verkligen att det läker av sig själv nu, jag orkar inte med nåt mer krångel.
Så, nu hoppar jag runt med kryckor och ger armarna lite extra träning ett tag framöver :}

6 kommentarer:

  1. oj men liten då! hoppas det läker fort och att du int behöver ha ont! kryapådigkramar!

    SvaraRadera
  2. Stackare! Har själv haft fraktur på sidan av foten två gånger. Då har jag fått rådet att gå med stadiga skor.

    SvaraRadera
  3. Ajj de va nog så pass :(
    Krya på dej!!

    SvaraRadera
  4. Ojdå, he va no så pass uslit.. :/ Nå, fösök ta e lugnt nu tå så e blir bra så snabbt som möjligt. <3

    SvaraRadera