söndag 8 april 2012

Pain

Under påskhelgen då det ekat tomt här på bloggen så har jag hunnit bl.a:

-Sminka och klä ut påskhäxor, och skjutsa dom runt byn
-Jobba i fähuset och förtjäna pengar som åkte rakt ner i resekassan
-Äta alltför mycket påskgodis
-Träffa världens bästa Sarah 
..och snubbla i trappan så att min högra fot är helt f*cked up. 
  
Jag har så himla ont i foten, och jag är nästan säker på att det är en spricka. (Jag har haft 4-5 sprickor i olika kroppsdelar förut, så jag vet hur det känns). Jag kan knappt sätta nån tyngd alls på den, så vänster fot blir överansträngd nu istället.
Ska se hur det känns ikväll, jag borde väl nog fara till hvc och kolla upp den...

Vi ska snart fara till Vasa och förbereda inför morgondagen då det kommer lite folk och kolla på möbler och grejer som vi ska sälja ur lägenheten. Om det sen lämnar nånting av värde så slänger jag upp det här på bloggen.

Nu ska jag slänga in en Panadol och börja göra mig klar för att fara.

Bilder från igår. Subway-cookies är underskattade! Mumma.

3 kommentarer: