lördag 14 april 2012

Tryck ner mig till botten, jag reser mig upp igen!

Foten värker som om den skulle få betalt, och mitt humör är sådär allmänt på botten.
Jag känner mig svag och pallar inte med all skit som kommer emot hela tiden. Jag har alltid stått på mig och vetat vad jag vill, men nu känner jag mig bara förvirrad, och tyvärr har folk märkt det och passar på att utnyttja det. Idioter. Så fort jag fått ordning på tankarna och känslorna så är jag back on track igen och starkare än nånsin!
  
Och sen en fråga till er: Tycker ni att det är "okej" att kasta skit på en person som alltid vågar stå för sin åsikt? Och isåfall -Varför?
Är det smartare att alltid stå i bakgrunden, att alltid falla för grupptrycket, hålla sig osynlig i diskussioner och konflikter, och alltid vända kappan efter vinden?
Tumblr_l9pppd8r8d1qazj2jo1_1280_large

4 kommentarer:

  1. För sin egen skull tror jag det är bäst att känna av situationen lite. Ibland finns det helt enkelt situationer när det är bäst att vara tyst.

    Och det är aldrig okej att kasta skit på en person.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, ja håller mé! Tack för din åsikt :)

      Radera
  2. Man ska alltid få stå för sina åsikter, speciellt på sin egen blogg. Att människor då igen står för en annan åsikt e ju helt klart okej, men man behöver inte vara elak o kasta skit på någon för de!

    Så tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu tänkte jag mer såhär in real life, då man pratar med någon öga mot öga. På bloggen är det lite annorlunda eftersom man då inte bara pratar med nån enskilt, utan åt alla som läser. Men jag tycker att man alltid ska stå för sin åsikt, vara sig själv och hålla fast vid det man själv tror är rätt, både på bloggen och IRL! :) Och tack för din åsikt!

      Radera