torsdag 19 april 2012

Våren är här för att stanna!

Väderprognosen säger att det nu två veckor framåt ska regna nästan varje dag. Surt, men skönt att snön försvinner i alla fall.

Idag har det varit underbart väder, helt perfekt. Det blommar i mammas rabatt, och det är ju ett säkert vårtecken :} Kolla så söta blommor,
  
Nu sitter jag och väntar på att Roy ska pallra sig hem från Vasa. Jag far kanske till Sandsund inatt, vi får se. 
  
Imorgon ska jag ringa och boka ny läkartid för foten. Den har inte blivit bättre alls, utan värker konstant. Så fort jag lägger ner den lite lite fel, så skär en hemsk smärta genom hela foten. Ska be om nåt stöd till den eller nåt, så att det läker fortare. Pallar inte mer med den här smärtan!
  
Nu ska jag byta kläder och packa lite ifall det blir så att jag far till Sandsund.

2 kommentarer:

  1. hoppas verkligen det snart blir bättre väder! :D
    å tack tack för kommentarn :)

    SvaraRadera