onsdag 2 maj 2012

Onsdags-update

Den här dan har gått åt till tapetsering, städning och ärenden på stan.
Jag har nyss kollat BB och ska snart fara hem till Kovjoki tillbaks. Jag kom hit till Sandsund efter att jag varit till stan, så här har jag suttit nu en stund.
  
Ikväll går jag nog och lägger mig tidigt, jag är rätt slut efter den här dan. Ge mig tillbaka orken som jag hade för 4 år sen, tack...
  
Jag märker i princip ingen skillnad mellan min gamla medicin och min nya. Lite piggare har jag kanske varit, men det kan också bero på vädret. Dock har jag varje natt, efter att jag började med den nya medicinen, haft en brännande känsla i magen uppe vid revbenen. Hoppas det avtar och att jag får massor med energi istället -Det skulle va guldvärt!
  
Nej nu ska jag fara hem. Imorgon ska jag överföra lite nya bilder till mammas dator som jag slänger upp här på bloggen. Vi hörs då, puss på er!
Den här bilden är tagen i maj förra året. Snart får man njuta av en massa blommor i trädgården igen 

3 kommentarer:

  1. Tack! Ja tror bestämt att e komber ti bli ett inramat foto snart :) <3

    SvaraRadera
  2. he kan ta upp till en måna innan du känner av nån skillnad. om man tänker på att du har ätit den andra medicinen flera år. H. Jenny

    SvaraRadera
  3. Brännande känslan har troligtvis att göra med magsyrorna som stöts upp lite tå du lägger de helt rak, har du nangang haft magkatarr? Eller så kan du pröv me att ha lite höger under huvu. Eftersom du äter medicin dagligen sku du å kuna pröv om e lättar me na mjölksyrebakterier, såsom Rela tabs eller Gefilus kapslar me frukosten. Di e ju helt receptfria å kan i princip int göra nan skada, men man ska ju int äta di hela tiden heller men som en 2 vikor kur gar e bra ti pröv :)

    SvaraRadera