torsdag 28 juni 2012

Mini-bloppis

Nu söker dom här två plaggen en ny ägare, så ge ett bud för dom om du är intresserad!
Jag vill ha minst 5€/st för dom, så bjud utifrån det.
Den zebrafärgade tröjan är i lite längre modell och har 3/4 ärmar. Den är i storlek S och köpt på Seppälä för nästan 30€. Den är använd bara 2-3 ggr. Såld! 
   
Den rosa toppen är längre bak och kortare fram. Där bak går den ner över röven, den är supersnygg med ett par slitna jeansshorts. Den är i strl M och helt oanvänd. Köpt på Nelly och kostade runt 15€ om jag inte minns helt fel. Såld! 

Kommentera det här inlägget med namn och bud.

9 kommentarer:

  1. Jag kan gärna köpa den sebra färgade tröjan för 25Euro :D Saiana123@htmail.com är min email :)

    SvaraRadera
  2. Bjuder 5€ för den rosa :) men när avslutas detta? /Melinda Södö

    SvaraRadera
  3. Oj ja sku vila ha ade rosa toppen, 10 € bjuder ja på den! Pernilla_wannas@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag köper gärna rosa toppen för 4€

    SvaraRadera
  5. Jag vill köp den rosa för 15 euro..

    SvaraRadera